Sunday, March 29, 2009

ERRA FAZIRA HAMIL ANAK PERTAMA?



Comelnya anak Erra Fazira. Hehe, jangan terkejut… Erra masih belum lagi beranak. Ini cuma kejutan sahaja di majlis hari jadi Erra. Budiey doakan semoga bayi yang bakal lahir nanti cukup sifat. Kelahiran ini moga akan menambahkan lagi kerukunan dan kebahagian pasangan Erra Fazira dan Engku Emran. Selamat hari lahir dari kami. Khabarnya, Engku Emran dan Erra dah sedia tiga nama untuk anak perempuan yang baru lahir ini. Jantina bayi sudah diketahui mereka sejak kandungan masuk usia empat bulan.“Saya ingin tahu jantina anak bagi memudahkan kami membuat persiapan kerana pertama kali menjadi ibu sudah tentu persiapan awal dapat membantu.”


Tahniah kepada Engku Emran dan Erra Fazira kerana akhirnya niat untuk menimang cahaya mata telah terlaksana juga apabila desas desus mengatakan Erra Fazira telah pun hamil anak pertama.

Harap kali ini Erra akan jaga anak kandungnya. Jangan pula gatal-gatal kaki nak gi urut kaki tu. Nanti terkeluar dan tergugur lak kandungan tu. Sayang… buat anak letih-letih… tup tup gugur.

Harap kali ini membuahkan hasil. Tak sabar nak tengok anak Erra dan EE. Mesti comel dan cute macam mak dan bapak dia.

Tahniah sekali lagi untuk Erra

No comments:

Post a Comment

Followers